Succé för riskreducerad tävling i Gislaved

"Man har inte tid att prata om corona som ponnyförälder" Jag hoppas verkligen att hon inte sa så. Tycker själv att det är ett onödigt risktagande att arrangera tävlingar nu. Inte en "kul grej i kristider".
 
"Man har inte tid att prata om corona som ponnyförälder" Jag hoppas verkligen att hon inte sa så. Tycker själv att det är ett onödigt risktagande att arrangera tävlingar nu. Inte en "kul grej i kristider".
Fast hon menade att man inte har tid att prata om det som förälder till tävlande ponnyryttare, på tävlingen. Hur kunde du missförstå det?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 333
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 843
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag träffade några vänner över en middag igår och samtalet gled in på utbrändhet. De berättade om egna och andras erfarenheter av...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 056
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp