Suck, det är verkligen dax byta jobb

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fick jag höra att jag minsann var grinig.
Bara för jag påpekade vissa saker som att det var sagt från början att Aockså skulle vara inkopplad på växeln (hände bara första två veckorna sen verkar man "glömt" det)
Det var inte så stora problem när vi var en till här på kontoret (en hon är långtidssjukskriven)
så nu i sitter jag helt själv.
Om någon läste min tråd i fredags blev det ett :devil: liv på chefen när jag inte svarade samma sekund han ringde.
Sen när jag skulle fakturera på efter lunch visade det sig att A tydligen satt och fakturera och när jag grann påpeka att det var ju bra att nån sa det till mig, för att då hade jag planerat dan annorlunda fick jag höra att jag minsann var grinig.

Suck!!
Man ska INTE jobba med far och dotter för hur man än gör så gaddar dom ihop sig och felet är alltid mitt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 099
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb Jag sitter i en situation som jag tror att ganska många tycker är lite "lyxig", jag tycker det känns total pannkaka! Lite snabb...
2
Svar
24
· Visningar
2 723
Senast: moster
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag lovade mig själv häromdagen att jag inte skulle sitta och äta lunch i lunchrummet på jobbet något mer. Orsaken är att det mest bara...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp