Sulkyhållare

Sv: Sulkyhållare

Jag köpte mina begagnat privat men skulle ist vilja få reda på vilka avstånd de ska sitta.

Jo, men jag kan ju inte mäta efter en vagn för då passar ju inte nästa. Så något sorts universalmått måste det ju finnas. Eller tänker jag fel nu?

Jaha, hmmm ja du har rätt. :smirk:
Har inte tänkt på det men kanske du kan maila till någon transport tillverkare(kanske till den transport du äger) och fråga efter måtten?

Har du bytt bild? Jag som tyckte den lille shettisen i flygande fart var så härlig.

:crazy: :angel: :rofl: Jaaaaa, manen flyger ju, det kan väl vem som helst se. *bläddrar snabbt vidare till en annan tråd, mindre generande sådan*

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sofia Vikström var tidigare en av alla ryttare som hade fördomar mot travhästar som ridhäst. Att travhästar var hopplösa att utbilda och... 2
Svar
28
· Visningar
1 858
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 373
Senast: Idaw83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka