Nebraska

Trådstartare
Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att servera. Dock inga skaldjur.
 
Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att servera. Dock inga skaldjur.
I min familj använder vi ordet flitigt, men samtidigt lite så där ironiskt. Då betyder det bara en lättare måltid rätt sent på kvällen. Tex runt kl 22.

Sist, i måndags tror jag, var det vattenmelon, god ost och fröknäcke och rött vin. :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
516
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
444
Senast: Yeah but
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 464
Senast: Milene
·
Hemmet Jag har haft två robotdammsugare tidigare. Helt värdelösa modeller 😅 men väldigt billiga också. Jag skulle nog vilja betala runt 4000...
2
Svar
27
· Visningar
1 580
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp