Superkorkad fråga (radera iPhone)

Philosophia

Trådstartare
Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen.

Nu till den superkorkade frågan *trumvirvel*:

Visst försvinner väl bara det som ligger på den gamla iPhonen, inte det som är kopierat till den nya.

Jag vet att det är en idiotfråga, men jag behöver en försäkran. :laugh:
 
Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen.

Nu till den superkorkade frågan *trumvirvel*:

Visst försvinner väl bara det som ligger på den gamla iPhonen, inte det som är kopierat till den nya.

Jag vet att det är en idiotfråga, men jag behöver en försäkran. :laugh:

Du vet kanske att Apple har en svensk support som man kan chatta med? Googla så hittar du! Kontorstider iofs tror jag.
 
Om du följt anvisningarna så är det bara att radera/nollställa gamla telefonen efteråt. Har aldrig blivit något konstigt för mig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 371
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 212
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 344
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp