Bukefalos 28 år!

Supersnabb fråga

Blueberry

Trådstartare
Kan jag ge hundarna räkor med skal?
Spontant känns det fel, men det vore himla smidigt. Jag kommer inte att äta upp dem och hundarna sjunger i kör av åh-det-luktar-så-gott-av-vi-dör.

/Blåbäret som försökte sig på något slags fredagsmys, men glömde att hon inte riktigt gillar räkor. :grin:
 
Sv: Supersnabb fråga

Hörde härom dagen att hundar inte ska äta skaldjur över huvudtaget
Har dock ingen källa på det
 
Sv: Supersnabb fråga

Billy fick två oskalade, åt upp allt om huvudet/hjärnan (?). Sedan fegade jag ur och han fick skalade och slarvigt skalade. Så himla lycklig hund :D

Ivan tyckte att räkorna var jätteläskiga, men åt äggen. Han fick en skalad räka som det tog lååång tid att äta upp ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 772
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: Rie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 622
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 757
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp