Bukefalos 28 år!

Superspararna.

MM

Trådstartare
Kollar på det programmet nu och bara :crazy:

Vem går in och snor toapapper på restauranger och ketchup/socker/salt/peppar på McDonalds för att spara pengar?!

Herregud..
Vad är det med folk?!
Och sen gå ut med det på tv.

Det var en kille som tömde dammsugarpåsarna och det gör faktiskt jag med, och använder samma om och om igen tills den är avverkad.

Någon annan som kollar på det?

Kanske har du något bra vettigt spartips som inte inkluderar stölder på McDonalds? :)
 
Jag kikar också, och mina spontant tanke är att det är klart man sparar massa pengar om man snor från andra...? Det skulle jag inte kalla spartips utan snarare respektlöst skitbeteende.

Men nej, jag är kass på att spara pengar, så har inga vettiga tips att dela med mig av! ;)
 
Jag kollar också! Stör mig på tjuvarna på McDonalds, så gör man väl inte och man kallar det definitivt inte för spartips.

Den där Linus hade ju lite bra idéer vad gällde bilen, hans påhitt drabbar ju ingen annan i alla fall :)
 
Kollar på det programmet nu och bara :crazy:

Vem går in och snor toapapper på restauranger och ketchup/socker/salt/peppar på McDonalds för att spara pengar?!

Herregud..
Vad är det med folk?!
Och sen gå ut med det på tv.

Det var en kille som tömde dammsugarpåsarna och det gör faktiskt jag med, och använder samma om och om igen tills den är avverkad.

Någon annan som kollar på det?

Kanske har du något bra vettigt spartips som inte inkluderar stölder på McDonalds? :)

Åh, vad bra att du påminde! Skulle inte vara hemma. Men nu är jag det och ska kolla.

Jag såg reklam för det och inser att folk står och pratar om att planera in att bajsa på jobbet för att spara pengar. :O
 
Hemmagjorda ketchupen ser inte god ut :wtf:
Tyckte visst inte ungarna heller :D
 
Å hemmagjort snus! Aldrig hört talas om. Känns som det vore värre att snusa än köpesnus?
 
De som snor saker kan ju inte ha nåt jobb? Hur kan de annars hinna med att sno papper, ketchup och sopor?
Det funderade jag också på.

Att upprepa gånger prata om gratissaker som är ren stöld. Några extra sugrör här och där men så systematiskt. De lär få större problem att ta något efter programmet. Hoppas även de byter kod på föråden... killen verkade ha noll verklighetsuppfattning om vad saker är värt.
 
Det hade varit roligare om de hade bra tips, exempelvis som att man kunde återanvända dammsugepåsen, inte att man ska handla på extrapris eller stjäla saker...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp