Bukefalos 28 år!

Svajig CD-skiva

J

just-me

Hej!

Hm, jag har ett litet problem som jag hoppas att någon här kan hjälpa mig med.

Vad gör man för fel när den skivan som man kopierar (*fy på mig jag vet att det är förbjudet.....*) blir "svajig"........

Jag kan spela upp skivan på min CD-spelare (som säket är mer än 10 år gammal), i bilen och på datorn på jobbet men när jag försöker spela upp skivan på en nyare CD-spelare (har provat flera) blir det "svajigt".......Dock uppstår inte problemet förän en bit in på skivan......

Min dator som jag har brännt på är snart 2 år, jag använder Windows Media Player 10 och jag har XP service pack 2 som operativsystem. Använder alltid CD-R skivor.

Kan det vara något fel på själva brännaren men varför kan jag då spela upp skivorna i vissa CD-spelare. *märkligt*

Tack på förhand!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Svajig CD-skiva

Det är inte olagligt att kopiera musikskivor för privat bruk.

När det är problem att läsa i vissa spelare kan det rätt ofta bero på billiga skivor. Kan även testa bränna långsammare.
 
Sv: Svajig CD-skiva

Tack för ditt svar. Har provat med både dyrare och billiga skivor.

Dum fråga men hur bränner man långsammare?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i...
Svar
0
· Visningar
969
Senast: mag
·
IT & mobiler om man har ett antal låtar som man vill bränna på en cd, går det att använda sig av en dvd r skiva? kommer en vanlig cd spelare kunna...
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Mr_Magic
·
IT & mobiler Alltså, jag ska bränna mina bilder till en datadvd. har fungerat förut, men nu helt plötsligt fungerar det inte, jag vet inte vad jag...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Har en DVD-spelare (till tvn) som kan läsa .avi filer. När jag bränner avi-filer på CD (dataskiva, i windows) fungerar de bra att...
Svar
4
· Visningar
3 641
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp