Sval bäddmadrass

Jag har idag köpt en från Jysk i kallskum, jag hoppas att den är okej. Har haft en i M.F som följde med sängen jag köpte men jag blir alldeles för varm så gav upp nu. Hoppas denna gör skillnad. Rea nu dessutom, kostat nästan 4000kr, nu 2000kr.
Den är det nog jag har ,den skulle vara "kyligare" påstods det,funkar ok + att även jag har en av hundarnas kyldyna vid fötterna
 
Första natten är testad. Jag tycker absolut att den kändes lite svalare än MF, men det bästa var iaf att min kropp gillade materialet mycket mer! Med MF madrassen så upplevde jag att jag ”satt fast” ibland, den formade sig FÖR bra efter kroppen.

Ang värmen är det som sagt svårt att avgöra då jag blir en bastu när jag sover, men jag tycker den kändes en aning bättre även där. Överlag så är jag då mycket nöjd efter första natten för dom pengarna. :up:
 
Första natten är testad. Jag tycker absolut att den kändes lite svalare än MF, men det bästa var iaf att min kropp gillade materialet mycket mer! Med MF madrassen så upplevde jag att jag ”satt fast” ibland, den formade sig FÖR bra efter kroppen.

Ang värmen är det som sagt svårt att avgöra då jag blir en bastu när jag sover, men jag tycker den kändes en aning bättre även där. Överlag så är jag då mycket nöjd efter första natten för dom pengarna. :up:
Du får gärna avlägga rapport även imorgon. Men låter ju lovande! :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 412
Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Magnum
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
509
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 144
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp