Svall Ivar och Storm Tora

Mirre

Trådstartare
NÅn som känner till dom?
Svall ivar är nordsvensk travare hingst
Storm Tora nvs travsto
Vill gärna ha bilder på dom :D
 
Jag har bilder på Svall Ivar! (Jag har ridit honom) Dock är bilderna inte inscannade, men kan ev fixa det.
Det är min kompis kusin som äger Svallet.
 
Oki tufft!
Hur e han och rida?
Kommer köpa en häst (har skrivt om han här tidigare)
efter honom. (han e toppen och rida)
Om du vill får du gärna scanna in dom :)
 
Hmm... ridit och ridit. Jag har suttit på honom barbacka medan ägaren körde. Hade varken hjälm eller ridkläder.
Genomsnäll var han iaf...
Ska se om jag kan scanna bilderna ikväll (scannern har pajat så jag måste gå över till grannen.
 
om du menar kallblods travar hingsten svall Ivar så har han stått i vår sommar på överby stuteri i marieby Östersund.
Väldigt trevlig hingst.Han kanske står kvar vet ej för jag har inte varit där på ett tag nu.
Lycka till
 

Liknande trådar

Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
2 672
Senast: Freazer
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 829
Senast: TinyWiny
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp