Bukefalos 28 år!

Svamp av spinning.

steril

Trådstartare
Har inte gått på spinning på 10 år. Provade igen häromdagen. Jättekul :) Men fick svamp direkt.
Fler som råkat ut för det i samband med Spinning? Finns det ngt man kan göra? Särskilda kläder, smörjelse? eller annat. Vill så gärna komma igång igen med spinningen.
 
Jag hänger inte med riktigt. Svamp var? Fötterna? I skrevet? Man får ju inte svamp i skrevet av att cykla, men du kan bli öm och röd om du är ovan. Ett par bra cykelbyxor med padding kan underlätta, tvätta alltid efter varje pass.
 
Jag hänger inte med riktigt. Svamp var? Fötterna? I skrevet? Man får ju inte svamp i skrevet av att cykla, men du kan bli öm och röd om du är ovan. Ett par bra cykelbyxor med padding kan underlätta, tvätta alltid efter varje pass.
 
Jag har förmodligen väldigt känsliga slemhinnor. Tål inte ridsadlar med smal midja i sitsen heller. Får lätt skav o sår.
 
Jag har förmodligen väldigt känsliga slemhinnor. Tål inte ridsadlar med smal midja i sitsen heller. Får lätt skav o sår.

Cykelbyxor/spinningbyxor och lägg i en stor, tjock dambinda som dämpar? Och kanske lite fuktgel/glidmedel för att förhindra skav? Å andra sidan gillar ju svamp varmt och fuktigt.
 

Liknande trådar

Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
123
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 603
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
592
Senast: Ramona
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 404
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp