Bukefalos 28 år!

lakrits

Trådstartare
Jag antar att svamp finns i tusen olika varianter och ter sig på massa olika sätt men jag undrar om någon svamp kan utmärka sig genom små knölar på kroppen?
Efter ett tag går det "pilla" lite och det som går att ta bort är som små krustor (hårda mjällbitar) och det blir lite mjälligt i pälsen?
Har tyvärr inga foton och kan visa.

En häst i stallet har "bara" knölar på rygg bla. och min häst har haft längst upp på halsen vid nacken. Finns lite grann kvar men har försvunnit allteftersom:confused:
 

Liknande trådar

Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
12 195
Senast: Exile
·
Hästvård Hej alla. Jag sitter i ett litet dilemma, som börjar att gå mig på. Min häst står i ett jättetrevligt stall, med fantastiska omgivningar...
2
Svar
24
· Visningar
2 902
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
15 131
Senast: Korven
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp