Svansskydd?

A

arabälskaren

Har tidigare använt svanslinda... men jag har förstått att det är mer behändligt med ett enkelt skydd.
De flesta jag sätt är väldigt dyra, finns det något speciellt märke som är bra kvalité och inte alltför dyrt???

Tacksam för svar :rofl:
 
Svanslindan har vi bara använt för att hålla svansen ren. Sen har vi satt ett skydd över.
Puffskyddet på Hööks funkar bra :)
 
sy själv? då blir de precis som du har de i dina tankar!
 
Jag har ett Puff skydd från hööks! Funkar skitbra!
Lät att ta på och av!
 
Har puff skyddet från hööks.. jhar bara använt det en gång och då hade det hunnit glida ner innnan hon kom in i transporten trots att jag satt fast det ordentligt.
 
jag köpte ett lila skitfult på börjes på globen för 25 spänn! så lite som jag åker så... men häststackarn skrubbar ju svansen blodig när han åker så jag mååste ha något!
 
Jag använder en vanlig benlinda men måste skaffa mig ett svansskydd snart. Har hört att många tycker hööks är bra, har även känt på det.

Kram Favina :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 917
Senast: valy
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp