svar från SVA

Pontevecchio

Trådstartare
Skickade in ett träckprov till SVA i början av förra veckan men har ännu inte fått svar. Lite småkris då hästen ska flyttas till betet ikväll.
(kommer inte släppas om hon har mask)

Någon som vet ungefärliga väntetider på svar? Kan man hitta sitt svar på nätet el liknande?

Vem använder ni er av för träckprov?

Sv: svar från SVA

För att kolla mask använde jag mig av Vidilabs lilla låda "kolla masken". Skickade in det på tisdagen och fick mejlsvar på torsdagen.

ring och hör efter.Jag var på parasitkväll i förgår och det lät som den träck vi skickade med till sva troligen skulle undersökas igår, svaret skickas idag så att jag skulle ha det på fredag.

Har använt Vidilab 2 år nu, och de svarar samma dag som provet kommit fram.

Använd annat lab till nästa gång, som både är snabba och har mycket hög service... Och utöver det är de billigare.

Liknande trådar

Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av... 2
Svar
33
· Visningar
2 397
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 009
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 804
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 375
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31