Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

svar från SVA

Pontevecchio

Trådstartare
Skickade in ett träckprov till SVA i början av förra veckan men har ännu inte fått svar. Lite småkris då hästen ska flyttas till betet ikväll.
(kommer inte släppas om hon har mask)

Någon som vet ungefärliga väntetider på svar? Kan man hitta sitt svar på nätet el liknande?

Vem använder ni er av för träckprov?

Sv: svar från SVA

För att kolla mask använde jag mig av Vidilabs lilla låda "kolla masken". Skickade in det på tisdagen och fick mejlsvar på torsdagen.

ring och hör efter.Jag var på parasitkväll i förgår och det lät som den träck vi skickade med till sva troligen skulle undersökas igår, svaret skickas idag så att jag skulle ha det på fredag.

Använd annat lab till nästa gång, som både är snabba och har mycket hög service... Och utöver det är de billigare.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5531 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Jag har två hästar som jag tog hem i somras till rena beten där inga hästar betat på minst 6 år utan bara kossor. Sen flyttade två...
Svar
6
· Visningar
837
Juridik&Ekonomi Har en fråga till er allsmäktiga! Jag har huslån, huslånet dras den 25 varje månad då jag fått lön då, dvs så dras det direkt så jag...
Svar
7
· Visningar
1 112
Katthälsa Jag har bara fått kortfattad information min mor sitter just nu i kontakt med klinik för att komma in det här är en tråd för ren...
Svar
4
· Visningar
630
Ridning Lägger ut detta som ett svar till alla som ”hoppar på ridskolan” och även ställer frågor, kan bara börja med att jag absolut inte...
Svar
1
· Visningar
823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Preparat till katt med ledproblem

Hästrelaterat

• Sluta vara hästmänniska?
  • Föl 2021