Bukefalos 28 år!

Svara inte!

StoraSystern

Trådstartare
:confused:

Det här cirkulerar med jämna mellanrum på FB:

"Obs!!! Svara inte på detta nr 0480/780357 om det ringer. Då har du automatiskt bundit dig på 36 mån avtal. det är ett blufföretag. Och man kommer inte ur det. Dela vidare."

Är det någon som vet vad det är för avtal man bundit sig till!?!
 
Sv: Svara inte!

Åh, tack för den informationen!

Jag funderar även över hur man kan förbinda sig till något bara genom att svara i telefon... Jag tänker som så att om mina minderåriga barn eller någon som är på tillfälligt besök i min bostad svarar i telefon så kan det ju rimligen inte ingås något avtal i mitt namn, något mer än bara svara måste väl ske? Eller?
 
Sv: Svara inte!

Ja man måste ju på något sätt säga ja till något på telefon. Men det här företaget verkar ju strunta i alla möjliga regler på alla sätt och vis. Jag hade svarat, sagt NEJ och lagt på.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 014
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 251
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 543
Senast: Hedinn
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 649
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp