Svårare att skriva inlägg

Jag har problem via mobilen. Skriver jag fel och vill radera ngt försvinner tangentbordet😑

Fick det problemet precis nu. Samsung S10. Även att tagga men det är skitsvårt på messenger också. Har precis bytt telefon. Men kunde radera de första dagarna och ibland nu också. Skriver aldrig från dator.
 
Efter att ha hittat mer info, tror jag ännu mer att detta är ett problem som endast uppstår när man använder chrome.
Många fler på andra forum har drabbats så förhoppningsvis kommer det en lösning inte alltför långt in i framtiden.
Under tiden är nog det enda tipset att prova med en annan webbläsare, ex.vis firefox.

Jag använder chrome och ska härda ut då! Tack!
 
Om man inte kan eller vill testa en annan webbläsare kan man peta på kugghjulet i editor-menyn så bör det fungera, så länge man bara vill skriva text.

Försök komma ihåg att trycka på kugghjulet igen när det börjar fungera igen eller om ni vill använda något i menyn.

Vad jag förstår jobbar chrome-utvecklarna på en lösning av problemet, i bästa fall kommer en uppdatering till chrome någon gång nästa vecka.

Ska testa detta, börjat tjorva extremt för mig nu.. :(
Samsung 10
 
Det enda jag kan råka ut får är att jag klickar enter, och då försvinner tangentbordet. Men jag ser inte riktigt hur det är ett problem. Jag har alltså också chrome och Samsung s10.

Taggning funkar också bra.

På ett annat forum med samma botten märker jag att det strular lite mera men på buke är det som vanligt (för jag använder aldrig enter.)
 
Om man inte kan eller vill testa en annan webbläsare kan man peta på kugghjulet i editor-menyn så bör det fungera, så länge man bara vill skriva text.

Försök komma ihåg att trycka på kugghjulet igen när det börjar fungera igen eller om ni vill använda något i menyn.

Vad jag förstår jobbar chrome-utvecklarna på en lösning av problemet, i bästa fall kommer en uppdatering till chrome någon gång nästa vecka.
Åh det funkade! Mitt tangentbord har försvunnit så fort jag suddar sen några dagar tillbaka.
 
Det kom en uppdatering av chrome på min mobil idag till version 85.0.4183.101
Det viktiga är 101 på slutet. Den skall enligt uppgift lösa problemen som diskuterats i tråden.
 
Det kom en uppdatering av chrome på min mobil idag till version 85.0.4183.101
Det viktiga är 101 på slutet. Den skall enligt uppgift lösa problemen som diskuterats i tråden.

Intressant! Jag tror det funkar bättre för mig nu faktiskt med att radera. Men fortfarande jättesvårt att tagga. Samma i messenger. Delar av namnet blir markerat och jag måste manuellt avmarkera annars försvinner de delar av namnet jag inte skrivit.
 
Jag har problem, enbart på bukefalos, med att när jag skriver inlägg försvinner texten i rutan. Det slutar synas text. Om jag tar ner tangentbordet och sen tar upp det kommer texten som varit osynlig fram. Hände även när jag skrev det här. Huawei, Chrome samt swift key och senaste chromeuppdateringen. Saknar helt alternativet rensa data i swift key som du skrev om, hittar det ingenstans.

I övrigt åker rutan där man skriver ihop och blir smalare och smalare (på höjden) när man skriver, vilket är irriterande men varit länge.

Inga problem utanför Buke.
 
Jag har problem, enbart på bukefalos, med att när jag skriver inlägg försvinner texten i rutan. Det slutar synas text. Om jag tar ner tangentbordet och sen tar upp det kommer texten som varit osynlig fram. Hände även när jag skrev det här. Huawei, Chrome samt swift key och senaste chromeuppdateringen. Saknar helt alternativet rensa data i swift key som du skrev om, hittar det ingenstans.

I övrigt åker rutan där man skriver ihop och blir smalare och smalare (på höjden) när man skriver, vilket är irriterande men varit länge.

Inga problem utanför Buke.
Det första problemet har jag också ibland. Bara på buke.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
622
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 281
Senast: Milosari
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
7 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp