Bukefalos 28 år!

Svåraste frågesporten på TV

Rosett

Trådstartare
är ju "Smartare än en femteklassare"... :meh: Jag känner mig så korkad när jag ser den. :o :wtf:

Enklast är "Vem vet mest", tycker jag.


Vilken tycker ni är lättast/svårast?
 
Lättast/svårast vet jag inte, men tycker Smartare än en femteklassare är roligast.
Och jag är definitivt inte smartare än en femteklassare :o:D
 
Jag föredrar Vem vet mest (flest frågor under programmet, inte så mycket mellansnack). Enklast och därmed tråkigast är Postkodmiljonären. Smartare än en femteklassare är OK och jag kikar på det men är inte helt överens med programmets upplägg.
 
"På Spåret" tycker jag är så svårt att jag inte tittar på det. Jag vill kunna svaret på i alla fall en del av frågorna för att få någon behållning av det.
 
"På Spåret" tycker jag är så svårt att jag inte tittar på det. Jag vill kunna svaret på i alla fall en del av frågorna för att få någon behållning av det.

På spåret glömde jag! Hur jag nu kan glömma något så roligt :eek: Jag gillar framförallt själva tågresorna, inte så många av följdfrågorna.
 

Liknande trådar

Kultur Nu börjar äntligen årets Så mycket bättre! Här kan vi diskutera avsnitten! Själv tjuvkikar jag på kvällens avsnitt nu men vi kan väl...
2
Svar
21
· Visningar
1 514
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 639
Senast: hastflicka
·
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven för utmattning sedan en månad. Jag vet mycket väl varför jag hamnat här; för att jag tar på mig för mycket ansvar och...
2
Svar
27
· Visningar
2 879
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp