Svårt att bajsa!

Kicki_83

Trådstartare
Våran lilla vovve på 9 månader har problem att bajsa.

Började i lördags han bajsade löst sen sprang han och hukade sej som det skulle komma mer men kom inte. Nån gång kom det vanlig fast bajs också.

Likadant på söndag.

Och i dag när jag var hem (mamma och pappa har vovven hos sej) då gick han runt runt efter han bajsat löst och försökte och försökte men kom inge.

Vad tror ni det kan vara??

Vet ska ringas i morgon se vad hon säger. Men ville veta lite vad ni tror innan vi hunnit pratat med henne.
 
Sv: Svårt att bajsa!

Om det är en långhårig hund så kan man titta så att det inte blivit en tova över rumphålet... Då är det besvärligt att bajsa och det fastnar dessutom i pälsen men det syns inte så lätt... Sen slutar det med att första ens mamma ser av den omtalade lilla hunden är när man får stoppa den i hennes badkar och sen försöka klippa bort tovan med en dyblöt hund som beter sig som TAZ...

Det var inget vidare första intryck.
 
Sv: Svårt att bajsa!

Okej...tack!

Mamma hade funderingar om det med. Får se vad vet säger i morgon.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: YlvaG
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 054
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 255
Senast: MML
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 044
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp