Svart stilren ullkappa

Askvind

Trådstartare
Jag är på jakt efter en svart ullkapp, som är stilen, inte dubbelknäppt eller med massa knappar och grejer. Tänk Filippa K ”Alexa”. Älskar den men är dock inte redo att lägga 10K på en kappa. Har även försökt kolla efter begagnade men inget napp där heller.

IMG_8568.jpeg


Någon som har förslag på liknande ullkappor som inte ruinerar mig?
 
Jag är på jakt efter en svart ullkapp, som är stilen, inte dubbelknäppt eller med massa knappar och grejer. Tänk Filippa K ”Alexa”. Älskar den men är dock inte redo att lägga 10K på en kappa. Har även försökt kolla efter begagnade men inget napp där heller.

Visa bifogad fil 131086

Någon som har förslag på liknande ullkappor som inte ruinerar mig?
Lite mer krage, men priset är ju nästan en tiondel.
https://www.bonprix.se/produkt/ullkappa-svart-944020/
1698869201469.png
 
Den kan komma på rea på Black friday om du kan vänta tills dess. Filippa K finns ju på ganska många nätshoppar och fysiska butiker. Så om du inte hittat någon annan innan dess kan det ju bli en bra rabatt då :)
 
Jag är på jakt efter en svart ullkapp, som är stilen, inte dubbelknäppt eller med massa knappar och grejer. Tänk Filippa K ”Alexa”. Älskar den men är dock inte redo att lägga 10K på en kappa. Har även försökt kolla efter begagnade men inget napp där heller.

Visa bifogad fil 131086

Någon som har förslag på liknande ullkappor som inte ruinerar mig?

Inwear på rea på Boozt.

IMG_1794.jpeg


https://www.boozt.com/se/sv/in-wear...MI9abo0IClggMVUffVCh0wewkdEAQYAiABEgIccPD_BwE
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har äntligen lite mer pengar att lägga på att uppdatera min garderob med lite kvalitetsplagg. Vill satsa på plagg som är hållbara...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: monster1
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 673
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 281
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp