Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår inte så bra idag. Eller egentligen gör jag ju det. Men jag känner mig tom och tillbakadragen. Saker är jobbiga, som att gå på toa, städa, borsta tänderna, andas.. jag vill liksom bara sova. Fast jag kan inte. Jag har ingen ro i min kropp, i mitt sinne. Det är så mycket jag känner att jag måste och vill göra, men jag kan inte förmå mig att göra en enda sak. Knappt le. Jag vill finnas där, vara med, orka le. Detta kanske är en people hangover? Vi hade spelkväll igår, föst var det jobbigt för jag var psykiskt trött. Sedan var det kul. Men om jag har kul med folk så blir jag så extremt trött efteråt. Varför är det så? Var jag så förr med? Lade jag bara inte märke till det? Försöker jag för mycket? Försöker jag för lite? Jag kollar på atypical just nu. På nått vi känner jag igen mig så mycket. Jag har så många personliga problem jag aldrig tagit tag i, som jag inte tillkännagett. Som jag inte vill ha men måste acceptera.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 394
Senast: IzeUnicorn
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 385
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 697
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Hur sjutton lär man sig att acceptera sig själv? Jag är jättehungrig men jag vill verkligen inte äta för jag måste gå ned i vikt, men...
Svar
3
· Visningar
577
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp