Svarta prickar

Twister2007

Trådstartare
Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter på axeln, nån som vet om de kan vara bus som har fastnat i leverfläckens struktur elr va man ska säga? Tacksam för snabbt svar
IMG_7746.jpeg
 
Det borde inte vara brun utan sol men om prickarna i tillkommit nyligen är det ett varningstecken för ett kontrollera födelsemärket. Olika färger i samma märke, och att de ändrar färg, kan vara värt att kolla upp på vårdcentralen.
 
Jag hade gått till vårdcentralen. Mina tveksamma prickar plockade dom bort snabbt veckan efter. Väldigt smidigt och värt det.
 
Det borde inte vara brun utan sol men om prickarna i tillkommit nyligen är det ett varningstecken för ett kontrollera födelsemärket. Olika färger i samma märke, och att de ändrar färg, kan vara värt att kolla upp på vårdcentralen.
Min skolsköterska sa något om att dom kan se grumliga ut för den är it asymmetrisk o den kliar heller inte alls o den har alltid varit den storleken jag är bara osäker om jag har sätt sånna prickar förut men de är mer jag vne hur ja ska förklara, de var tydligen farligt med typ 2 svarta lite stöeee prickar i en leverfläck
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 164
Senast: LiviaFilippa
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 231
Senast: gulakatten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 094
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 930
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp