Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Svartvit bild

svartvit (monokrom) eller gråskala? misstänker att du menar gråskala (som de gamla "svartvita" fotona förr)? det är en ganska väsentlig skillnad...

/moiran - petnoga

M

millansnillan

Menar som de gamla svartvita korten. Men är monokrom något som också passar på kort?

monokrom är tvåfärgat - svart och vitt bara

nu har inte jag microsoft photo editor. men det borde helt klart finnas någon typ av "konvertera till gråskala" i menyerna någonstans. eller så kan du sänka färgmättnaden tills du får gråskala. jag kan luska lite i hur man gör i programmet.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6497 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

IT&mobiler Har problem med komma in på arbetsförmedlingens sida (några andra sidor med), som jag gärna vill ha tillgång till. Kommer in via...
Svar
15
· Visningar
534
Hemmet Har köpt ny duschslang och nytt duschmunstycke. Problem? Det går INTE att skruva av duschslangen från blandaren.... :arghh: Den sitter...
Svar
12
· Visningar
383
Skola&Jobb Hej Bukefalos! Jag började på ett nytt jobb för någon vecka sedan, vilket fick mig att fundera lite på offentlighet i jobbsammanhang...
Svar
17
· Visningar
1 365
Bukefalos Jag upptäckte precis att bilder i första inlägget alltid syns i listan med trådar, även om man väljer att lägga bilden som spoiler...
Svar
1
· Visningar
162

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjärnskakning
  • Trädgård 2021, del 3
  • Ny regering?

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat