Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Svea transportskydd?

Chlo

Trådstartare
Är det någon som har testat Sveas transportskydd? Vad tycker ni om dem? Eller ska man satsa på ett par Bucas Smartex?

Lotta

Satsa på några andra! Jag har ett par och de tål knappt att tvättas. Fick reklamera det första paret och fick efter många om och men ett par nya.
Dålig kvalitet plus halvtaskig passform gör att jag INTE skulle rekommendera dessa!
Jag köpte ett par Eskadron istället och de är toppen!

Chlo

Trådstartare
Okej, tack för svaret. Sveas lät ju inte speciellt bra, så då blir det inga sådana i alla fall.

Eskradon transportskydd, vart köper man dem? Kan man titta på dem på nätet någonstans?

Lotta

har bara sett sveas i affären och då såg de bra ut ,men de ju knappast nån garanti

har hft mina bucas sen 98-,de e fortfarnade bra i passformen.så de kan jag rekomendera

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6491 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Planerar att köpa ett par läderridstövlar till dottern i julklapp. Men vilka ska man satsa på? Hon är 12 år, men petit (än så länge) så...
Svar
3
· Visningar
235
Småbarn Vad har ni för tips på skor till en ca 1,5-åring nu i mars/april/maj? I dagsläget har hon ett par vinterkängor från Superfit i storlek...
Svar
12
· Visningar
569
Utrustning Jag överväger att köpa nya benskydd till min häst. De ska skydda bra mot slag, vara bekvämt även fast att hon har ett jättestort överben...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 686
Utrustning Hästen har varit på besök hos tandläkaren och vi har dragit ett par vargtänder. Vi ska rida bettlöst i ca 2 veckor, gärna 3. Jag har...
Svar
9
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar