Sven Wollter har gått bort

Jag hade varit på några teaterföreställningar som ung, några hade varit bra och några mindre bra. Men när jag hamnade på en teaterföreställning och Sven Wollter gick upp på scen blev jag alldeles hänförd. Han bara ÄGDE! Hela scenen och hela salongen fylldes upp av hans utstrålning, och jag minns att jag blev enormt imponerad av honom. Jag har tyvärr inte sett honom live på scen sedan dess, men det var ett minne som verkligen bet sig fast och som sitter kvar! :heart
 

Liknande trådar

Kultur En otrolig sångare och en bättre man. Var aktiv i civil rights movement och slogs hela sitt liv mot orättvisor och rasism. Var aldrig...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MJLee
·
Samhälle En av de sista Förintelse-överlevarna har gått bort: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/hedi-fried-dod Jag vet inte om det riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
3 238
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 804
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Har en trapp där det är halkskydd av modellen nedan, som katterna har använt att klösa på. De är alltså inte så fina längre. Finns det...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp