Bukefalos 28 år!

Svenljunga Naturbruk?

Luff

Trådstartare
Är det någon här som gått på Naturbruk på Svenljunga?
Är det schysst på internatet och på skolan i övrigt?
 
Sv: Svenljunga Naturbruk?

Inte en enda som har något att säga om internatlivet på Svenljunga?
 
Sv: Svenljunga Naturbruk?

Jag har gått där :) Tog studenten 2010. Trivdes super bra på både internatet och skolan :)
 
Sv: Svenljunga Naturbruk?

Kul att höra. Har en son som funderar på att söka skog och jag är naturligtvis nyfiken.
 
Sv: Svenljunga Naturbruk?

Aha! Ja jag gick då häst men vet att skog är en bra linje också. De som tog studenten med mig och hade gått skog var alla nöjda och vad jag vet så jobbar de flesta med skog :)

Trivdes super bra där under mina 3 år och skulle mer än gärna göra om de 3 åren!
 
Sv: Svenljunga Naturbruk?

Blir ju jag nyfiken på vem det kan vara ju ;) Men kanske är någon som börjat efter jag sluta där :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 963
Senast: Fazeem
·
Skola & Jobb Försöker dra historien kortfattat, utan för mycket detaljer. För ett par år sen blev mitt äldsta barn och hens klass ordentligt sviken...
2
Svar
20
· Visningar
2 621
Senast: bumpo
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 186
Senast: Ullmerkott
·
Övr. Barn Det här blir lite halvt spinoff på min andra tråd. Fick ett mail från skolan om lovskola under sommaren. Förstår absolut varför och hade...
Svar
12
· Visningar
2 375
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp