Svensk politik II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ahhhh ALLT går min väg. Jag tar tillbaka ovan ...det finns en till som jag är lika kär i som i Alice....Henrik Jönsson :love: . Fick just reda på att HAN ersätter Alice i hennes program med Sunonen:bow: Svt vill öka tittarsiffrorna, och jag går dem till mötes och kommer inte missa ett enda program
Men kom ihåg att Statstelevisionen INTE gillar åsiktsmångfald, trots att dom måste enligt lagen. Så hur det här ska funka egentligen?
 
Men kom ihåg att Statstelevisionen INTE gillar åsiktsmångfald, trots att dom måste enligt lagen. Så hur det här ska funka egentligen?
Ja du, nu var ju både PM, Amanda Sokolnicki och... Mattias Karlsson med i Suhonens och egentligen Teodorescus program idag. Det var ett ganska ok program, men känns lite ojämnt om man tänker på att PM var en viktig figur gällande att SD skulle få komma in i den borgerliga värmen. Sokolnicki och Suhonen har liksom lite färre beröringspunkter.
 
Ja du, nu var ju både PM, Amanda Sokolnicki och... Mattias Karlsson med i Suhonens och egentligen Teodorescus program idag. Det var ett ganska ok program, men känns lite ojämnt om man tänker på att PM var en viktig figur gällande att SD skulle få komma in i den borgerliga värmen. Sokolnicki och Suhonen har liksom lite färre beröringspunkter.
Låt han som har "Nu fan räcker det" få vara med. Då blir det riktigt intressant
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
3 890
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 483
Senast: fejko
·
Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 032
Senast: Mkb
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp