JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svensk VM-häst nära döden på dramatisk flygresa
(Göteborgs-Posten)
I ett transportplan, på 3 000 meters höjd, tre timmars flygtur från Sverige, gick svenske VM-hästen Monaghan en match med döden. Monaghan fick kolik, motmedlet låg längst ner och längst bort i planets bagagerum och ryttaren Paula Törnqvist slet förtvivlat för att rädda sin häst.
http://www2.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=101078
Moderator
Oh fyy vad hemskt!!
Tur att han klarade sig
OS-trådar?
Bukefalos Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.
Rosett
Onsdag kl 21:21
Led-halsband som funkar
Övr. Hund Exakt, mina är minst två år och håller bra för en galen malle som röjer runt i skogen.
attheedge
5 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 189
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja jag menar det, vad ska jag göra liksom? Bära honom 300 meter tills vi är utom räckhåll?
Som sagt jag tror att det här är personligt...
Exile
Idag kl 21:20
Svar: 1 667
Visningar: 125 242
Hund
Var hittar man en hamster?
Övr. Djur Finns en grupp som heter "hamster och gerbil" eller något liknande som är stor.
Jag har valt att köpa från djuraffär som enligt dom...
parellikusken
3 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 21
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Senast jag var i Sthlm för att hämta fiskar och akvarium så konstaterades det snabbt att bara en kampfiskhona var vid liv... Och tyvärr...
Red_Chili
49 minuter sedan
Svar: 1 901
Visningar: 66 322
Djur
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 686
Allmänt