Svenska halvblod i Amerika

Jochanda

Trådstartare
Min morfar har en häst som är exporterad till Amerika. Och nu tävlar dressyr påhög nivå där (vet inte om han fortfarande tävlar iofs). Igår såg jag ett par kort från precis innan han såldes och blev då lite intresserad av det hela jag bara hört detta nämnas tidigare utan att tänka på det.

Så nu skulle jag vilja veta hur man får reda på mer om denna häst,meriter tävlingsresultat, ryttare osv. har vart inne och kollat lite på Amerikanska ridsportsförbundet och även nån sida som heter Swana utan att riktigt hitta vad jag letade efter.
Nån som vet var man kan hitta saker elelr vända sig?
 
Sv: Svenska halvblod i Amerika

Jag tycker att du ska kontakta SWANA och fråga om de kan hjälpa dig. De brukar vara bra på att hålla koll på svenskfödda och svenskstammade hästar!
 

Liknande trådar

Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 920
Senast: Pyrran
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 026
Senast: Magiana
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
3 801
Senast: sinpol
·
Hästmänniskan Nu tänkte jag fråga om råd och undrar om nån annan suttit i samma sits ? Jag är ägare till ett fantastiskt Halvblod ,som jag valde för...
Svar
8
· Visningar
1 279

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träningströjor!
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp