Svenska hundsportklubben

S

skjootan

Är det någon som vet hur reslutat på svenskahundsport klubben förhåller sig till Skks?

Var på utställning i hlgen på denna klubb och erhöll ett cert på min vovve *stolt* :D och unghunden fick lovande unghund *stolt*

Undrar nu hur detta förhåller sig då d är en off utställning.

Jag vet att reslutaten inte räknas hos Skk.....
 
Sv: Svenska hundsportklubben

Är det Svenska Hundklubben du tänker på? I så fall räknas inte det resultatet inom SKK. Det är en off. utst. inom SHK och har inget med SKK att göra alltså. Din hund kan bli UCH (eller nått liknande) inom SHK och endast inom SHK med de meriterna.
 
Sv: Svenska hundsportklubben

Jo jag vet att dom inte har med varandra att göra därför blev jag nyfiken ;)

Jaha de är det uch står för mmm undra just för jag har sett de i en stamtavla,men Shk har väl egna stam tavlor vad jag vet.....

Nåja jag får väl ställa för båda :D

Skulle ju vara kul om han kunde bli champ i båda om man säger så inte skulle jag gråta blod inte :D :D

Tack för att du förklarade fast de är förvirrande.
 
Sv: Svenska hundsportklubben

Ingen aning om de har egna stamtavlor... Vet ej...
 
Sv: Svenska hundsportklubben

Jag vet att de har egna stamtavlor,mycket underligt el så inte. Men som sagt d blir som de blir.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och...
2
Svar
26
· Visningar
2 162
Senast: athena
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 381
Senast: cassiopeja
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 225
Senast: shia
·
Övr. Hund Ny bukehund! Kullsyskonen Fridolf och Frodo har nu även fått hit sin syster Karla (Fiina). På kollo än så länge, vart det leder i...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
15 177
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp