Svenskt Derby

Sv: Svenskt Derby

moi



etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotio.
 
Sv: Svenskt Derby

Jag o familjen ska spana in pållarna så de springer in en massa kosing... :angel: :D ;)
 
Sv: Svenskt Derby

Är det det där när alla tanter har hatt? När är det (gubben har säkert bokat upp oss utan att säga något...)?
 
Sv: Svenskt Derby

alltså, måste man ha hatt?
för jag hade tänkt att gå utan. :crazy:
 
Sv: Svenskt Derby

nope klart man inte behöver ha hatt:) men det e ju roligt om man har det :)
jag ska gå och hoppas på att man kan komma hem med någon krona mer än när man åkte dit.
 
Sv: Svenskt Derby

jag kommer också! var där idag och kollade på lunchgaloppen =)
 
Sv: Svenskt Derby

Jag kommer också. Lyckas dra med mig den inte så galoppintresserade kompisen för 3 året också. :D
 
Sv: Svenskt Derby

men, hur får man tag på en cool hatt? och vad ska man ha för andra kläder?
jag hade egentligen också velat ha hatt, fast, lite läskigt. :)
 
Sv: Svenskt Derby

hopp hopp ;) Nej ingen hatt här heller.. Först kom någon med d "briljanta" förslaget att vi skulle ha likadana hattar allihop och vara typ likadant klädda.. :p :crazy: Men d skrotades för ingen hittade någon passande hatt! :angel: :D Hade tänkt gå i kjol men d beror på vädret, frågan är om man "kan ha" jeans eller inte..
 
Sv: Svenskt Derby

Jag har alltid jeans ju...såg inte er igår eller inte vad jag vet...
 
Sv: Svenskt Derby

mm egentligen jag med men nån tyckte att d skulle vi inte ha.. :-P Men d lär vi nog ha ändå iaf om d fortsätter med sånt här höstväder.. :-(

Ok, vet inte hur du ser ut så jag vet inte om jag såg dig heller.. Vilka lopp hade ni hästar i.. Minns ardberg i lopp 4 då satt vi och åt men er andra häst?? Gick omkring i turkosblå jacka med mörkblå jeans..
 
Sv: Svenskt Derby

ok då var jag i stallet vi hade häst i lopp åtta! Åhh söt vovve :love: men kan tyvärr inte minnas att jag såg den (eller dig..) Där var rätt mycket folk igår ju.. Men får hålla utkik på söndag! Hur ser du ut? ;)
 
Sv: Svenskt Derby

Skall försöka ta mig dit för att kolla hur Vain Dancer, som är halvbror till min Z'Ore, sköter sig.. lopp 10 om jag inte minns fel.
 
Sv: Svenskt Derby

I det loppet har vi en häst, Niceandeasy där ska väl JockeyJoe rida oxå om jag inte minns helt fel!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Abba-ikonen Benny Andersson kan fylla ut sin plånbok med över en miljon kronor. Hans egen uppföding Ayani vann Svenskt Derby – i...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tränaren Jessica Long mötte ägaren och uppfödaren Benny Andersson i en lång kram. Sagan fick ett lyckligt slut, Ayani vann Svenskt Derby...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Abba-legendaren Benny Andersson jublade under söndagen på Jägersro. Detta efter att egna uppfödningen Ayani vann miljonloppet Svenskt...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Endast två ryttare tog sig igenom banan felfritt i Falsterbo Derby. Efter en spännande omhoppning tog Steve Guerdat hem segern till...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp