JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sverige har fått sitt första reininglandslag
Moderator
OS-trådar?
Bukefalos Jag kommer titta men i efterhand då jag jobbar de flesta dagarna. Så kommer inte följa någon tråd för att inte riskera spoilers.
Silver Girl
Idag kl 15:27
Hälsa och vikt
Kropp & Själ Hur förvarar du brödet? Har precis gjort mitt första. Kan ha snålat lite med saltet men annars var det över förväntan i smak! Absolut...
Nordthor
1 minut sedan
Tjockistråden 5
Kropp & Själ Jag har googlat, därav att jag var nyfiken på om jag hade missat något ändå. Men då släpper jag det ☺️
Anna-Bella
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXV
Tjatter Var iväg för att kolla på en billigare och mindre lägenhet men det började bra, halkade och ramlade på stengolvet i entrén. Dessutom fel...
Mia_R
6 minuter sedan
Att inte vara familjens projektledare
Övr. Barn Jag har så dåliga erfarenheter av projektledarlösa projekt från jobbet, jag tycker bara att det blir så mycket jobbigare.
Jag har nog...
Human
56 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 1 022
Barn
Varma tumvantar?
Småbarn Dessa för vuxna har jag haft på skidresor i fjällen (som extravantar), några -30 klarar de inte. De är bra men är det rejält minus...
VLMF
Idag kl 15:03
Svar: 13
Visningar: 311
Barn
Valp 2026
Övr. Hund Jag tycker man kan söka kontakt nu även om man mer letar inför nästa år. Beroende på ras så kan det ju vara så att kullar som man är...
Wingates
28 minuter sedan
Svar: 56
Visningar: 3 454
Hund
Unghund kissar inne
Hundträning Får testa det men vi kör mjukfritt nu ett tag framöver
Synd mest på natten när hon får ligga på golvet direkt... Faktiskt haft framme...
gullviva
43 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 608
Hund
Vad kompromissar ni med?
Hästmänniskan Kompromissar med mycket. Två hästar i Stockholm... Väldigt dyrt med de typ av stall jag egentligen vill stå i.
Dvs står i...
Elisha
8 minuter sedan
Ridskolehästar
Hästmänniskan Inte den blekaste aning, jag är inte ridskolelärare och jag har aldrig stött på en islandshäst på en ridskola. Men på en fanns en gammal...
Badger
39 minuter sedan
Att driva stuteri som företag?
Avel Minns ett år när jag fick en större prissumma utbetald från SvRF som de av någon anledning betalade ut som lön och därmed försvann en...
Murray
43 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 813
Avel
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 472
Allmänt