SVT Julvärd

Jag undviker alla filmer eller serier som har med Mikael Persbrant i någon form, avskyr karln, har sett lite och var inte imponerad för 5 öre, han var med i Bilbo-filmen men som tur var klippte de bort det mesta av honom.
 
I den bästa av världar är det så. Jag tror inte det. Han har väl aviserat att han är nykter många gånger och återfallit lika många gånger.
Jo, men nu har han varit nykter i några år...Eftersom han även medicinerar för sin sjukdom så tror jag att han faktiskt fixar det. Kanske jag är extra förlåtande då vi har samma sjukdom och jag vet hur den fungerar.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
325
Senast: lytesout95
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 897
Senast: mars
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 770
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp