(SWB) efter hästens namn

BlackBeauty100

Trådstartare
Har säkert lagt tråden på fel ställe men isåfall får någon gärna flytta den!
Märkte att det står (SWB) efter vissa hästar namn på tdb och mailade därför till SWB och frågade om varför det inte stod så på tdb på min SWB trots att det gör det på blup. De skrev att det var för att han var registrerad manuellt och att jag om jag ville ändra det kunde maila till någon för att få det fixat. Problemet är nu att jag inte kommer ihåg var jag skulle maila och mailet har jag raderat...
Tror det var till svenska ridsportsförbundet men är inte säker, någon som vet?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 190
Senast: geting
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 817
Senast: Piaff
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 650
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 703
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp