Bukefalos 28 år!

Sy ihop benlindor

C

Chebban98

Ikväll så slog det mej en tanke. Jag har ett par korta lindor (elastiska) på typ 2 meter som är väl korta till Chebb. Dock har han väldigt tunna ben.
Så slog det mej att jag har klippt av mina fleece lindor som var för långa, så jag har 4 st 1 meter fleecebitar. tänkte om man kunde sy ihop dessa så det blir elastiska lindor med fleece (blir ju 3 meter långa då). Att man slipper ha pad om man har fleecet längst inne? Eller behöver det vara länge fleece?

3 meter är lagom för chebb, abosolut inte längre.
Har ett par andra som är fleece/elastiska o jag älskar dem.

Va tror ni? går det? :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Ska skaffa lindor och paddar i nån läcker färg till våren då jag ska sätta igång och träna med min pålle:laugh:. Kanske inte låter så...
Svar
12
· Visningar
4 553
Senast: svea
·
Äldre Ni som har läst mina tidigare trådar vet att jag har en lång historik av självskadande, vilket medför repiga och ärriga underarmar. Det...
Svar
15
· Visningar
2 619
Senast: hitorine
·
Utrustning Jag har två islandshästar varav den ena mycket kräsen med sadelval. Han gillar inte alls bomsadlar om de är över 35cm långa(har hittils...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 021
Senast: HannaZ
·
Hästhantering Jag är både ledsen och förbryllad just nu :confused: Låångt för att förklara bakgrund men tacksam om någon orkar läsa! I stallet...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 011
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp