O

_otursbarn_

läderstövlar? kan man det? alltså såna med dragkedja bak... det borde ju gå... men går det? :confused:

var å testade massa..men alla va lika stooora... groteska i skaften..å jag köpet INTE spceialbeställde från italien för att få stövlar....även fast ja behöver d.. :(
 
Gå in till en skomakare och fråga. Borde ju gå lämnade in mina ridstövlar för X antal år sedan och fick dem större fast det var inga med dragkedja. jag tycker bästa vore att gå in till en skomakare och fråga samt kolla vad det skulle kosta. Hoppas det löser sig. :D
 
ok..mendet BORDE ju gå.. jag menar... sååå svårt kan det ju itne vara... skomakarn har säkert nån bra lösning på mitt lilla problem :D :D
 
Jag sydde in mina vanliga stövlar med dragkedja. KOstad 300kr ir ditåt.
Men jag har samma problem som du, och jag hittade ett par begagnade. Inte mkt använda för 600kr :smirk:
 
Jag har just fått ett par insydda. Är dock inte helt nöjd. Han sydde krokigt!!! Mitt tips är att själv rita ut kurvan på lädret. Glöm inte att räka med både ridbyxor och långkalsonger.
 
alisson: ok... ska åxå försöka hitta ett par beg.. med dragkedja då...:)

susanne: ok...hoppas dom inte syr krokigt för mej... för jag skulle nog inte själv våga rita ut kurvan... :crazy: :crazy:
 
Mina ridstövlar har ingen dragkedja, dom passade ändå :eek:
Vette fanken var dom kommer ifrån, antagligen specialbeställda från italien eller nått men dom passar hyggligt :bow: :bump:
 
Mina ridstövlar har ingen dragkedja, dom passade ändå :eek:
Vette fanken var dom kommer ifrån, antagligen specialbeställda från italien eller nått men dom passar hyggligt :bow: :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
850
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 546
Senast: Buongusto
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp