Symbol vid webbadress

Butros

Trådstartare
Hur gör man för att visa en egen symbol i adressfältet respektive i listan över favoriter i de webbläsare som möjliggör detta?
 
Sv: Tack!

testat att söka på forumet ngn gång innan du postar en ny tråd?
det borde ALLA här på buke lära sig ;)
 
Sv: Symbol vid webbadress

Självklart försökte jag se om frågan var besvarad, men eftersom jag inte kände till ordet favicon, kunde jag inte söka på det. Ordet webbläsare har i tråden felaktigt stavats webläsare, så på den sökningen fick jag ingen träff. Av någon anledning kom tråden inte med bland träffarna, när jag sökte på bild.

Det är rimligt att göra några försök att se om man kan finna svar i en tidigare tråd, men det är inte rimligt att man ska läsa igenom varje tråd. Det är heller inte rimligt att kräva att man ska söka på felaktiga stavningar.

Jag har alltså sökt på forumet innan jag postade min tråd.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MiaMia
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 243
Senast: Snubbelfot
·
Samhälle Senaste veckorna har jag hållit på med ett projekt som kretsar mycket kring identitetsmarkörer, det vill säga olika symboler och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 349
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 231
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp