Syncytia vann Riksstofinalen

D

Donauschwalbe

två befintligan trådar om Riksstofinalen sammanfogad till DEN HÄR! det räcker med en.... /ameo

Synovias syrra Syncytia har just vunnit Kungakannan med 54 p. Någon som har lust att hänga med till LN och sno mamman till de här två fantastiska stona?! :d
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Visst.... bara du berättar hur det gick med Hornssundspokalen
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Sorry, det har jag inte fått någon rapport om ännu. (Då får jag väl åka och sno henne själv då, hon lär ska ha en läckerbit e Topaasch vid sin sida i år ;) )
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Donauschwalbe skrev:
Synovias syrra Syncytia har just vunnit Kungakannan med 54 p. Någon som har lust att hänga med till LN och sno mamman till de här två fantastiska stona?! :d

Oj vilka fina poäng, kul, vet du hur de var fördelade? Jag såg henne på treårstesten i Åstorp för precis en månad sedan, då fick hon 49 poäng, 987988, det hade varit kul att se hur de fördelades nu eftersom hon höjt sig hela 5 poäng på en månad. Vem dömde?
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Donauschwalbe skrev:
Synovias syrra Syncytia har just vunnit Kungakannan med 54 p. Någon som har lust att hänga med till LN och sno mamman till de här två fantastiska stona?! :d
Vem visade fram henne ? Vem dömde ? Bilder ?

Helen
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

elle12 skrev:
Oj vilka fina poäng, kul, vet du hur de var fördelade? Jag såg henne på treårstesten i Åstorp för precis en månad sedan, då fick hon 49 poäng, 987988, det hade varit kul att se hur de fördelades nu eftersom hon höjt sig hela 5 poäng på en månad. Vem dömde?

Hon fick 9889109! Hur hon kan ha höjt sig så mycket är dock en gåta, kanske fick hon för lite poäng eller visades dåligt första gången?
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

har du inga fler resultat eller skvaller:bump: ?
om man fick 5 poäng högre kanske jag skulle visat ändå min pärla ändå...
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Sara-Ida skrev:
Hon fick 9889109! Hur hon kan ha höjt sig så mycket är dock en gåta, kanske fick hon för lite poäng eller visades dåligt första gången?

De döms väl under ryttare nu? I sådana fall betvivlar jag inte skillnaden på poängen då även hennes syster är mycket ridbar, det kan göra stor skillnad. Det är väl bara 1 p på benen som har ändrats då, det kan vara lite olika beroende på vem som dömer vad de tittar på.
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

är de helsyskon tom?:crazy: :)

har för mig det men blev lite osäker nu i all hast....:crazy:
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

En fin kopia av pappa Qiute Easy (-Maraton?) Qiute a miss y vann Hornsundspokalen också på 54 poäng
Himmel vilka underbara ston som visades!!
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

pialotta skrev:
En fin kopia av pappa Qiute Easy (-Maraton?) Qiute a miss y vann Hornsundspokalen också på 54 poäng
Himmel vilka underbara ston som visades!!

Var det K-G S som dömde eller ?

Helen
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Här är några bilder på Syncytia. Min kamera är inte helt ok efter lagning, så ursäkta kvaliteten...

Cyncytia
 
Sv: Syncytia vann Riksstofinalen

Intressant att bägge vinnarna kommer från samma stofamilj (36).
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 571
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 071
Senast: vallhund
·
Äldre Har ju en tråd om ev höstresa, och den planen ligger kvar. Men nu så ska ett par vi känner åka en vecka till grekland i sommar och vi...
Svar
14
· Visningar
1 637
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp