Synka Iphone-hur svårt kan det vara?

Stinaelin

Trådstartare
Jag har två Iphones; en till jobbet och en privat. Jag vill dock ha samma musik på den, dvs den musiken jag köpt via iTunes, samt synkade kalendrar.

Jag trodde i min enfald att musiken skulle synkas automatiskt, så det jag köpte med mitt iTuneskonto skulle hamna på båda telefonerna som är kopplade till samma konto. Men icke.

Nu kopplade jag in telefonerna via sladd i min dator, säkerhetskopierade och synkade dem, men inget förs över till telefonerna, och inget förs över till Itunes, dvs när jag kopplar ur mina telefoner har jag ingen musik på iTunes på datorn...

Jag fattar inget.

Man kan "ta bort och synkornisera musik" specifikt, men då frågar den" Vill du verkligen ta bort musik från denna enhet och ersätta med iTunes biblioteket?" Det vill jag ju INTE, det är ju tomt...

Är det någon där ute som kan hjälpa mig? Please!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Alltså hjälp, jag blir så trött på denna telefon... Jag har en iPhone 6 med 16GB minne, har för tillfället ca 500 bilder o telefonen...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Iamia
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp! Jag har iTunes installerat på två datorer och nu vill jag lägga in musik från dator nr 2 till min iPhone. När jag...
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: jullan88
·
IT & mobiler Jag är inte vän med Itunes på något sätt. Jag vill flytta över några filmer från itunes till min ipad (version 1, jag synkar via...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Bästa Buke! Jag skulle behöva er hjälp att få lite klarhet i vad det är som händer i mitt huvud. Jag skapade ett anonymt konto då jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 719
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp