Bukefalos 28 år!

Synliga blinkhinnor

vinkelina

Trådstartare
I oktober hämtade vi hem en ny katt, en halvårsgammal hankatt. Visade sig att han hade problem med blinkhinnan. Körde en dos maskmedel som inte hjälpte (pigg och glad i övrigt) pratade med veterinären när vi var inne med katt två i annat ärende som rekommenderade ett receptbelagdat medel. Tyvärr så var de slut på Apoteket.

Har nu märkt att de andra två katterna har fått samma problem. Vi skall in med lillkissen i morgon för kastrering.

Gissar ju på mask när de drabbar de andra katterna. Alla mår i övrigt bra, busar äter mm. För tillfället är alla innekatter, de två äldre brukar annars vara ute. Katt två har fått en massiv dos maskmedel då han hittade resistenta maskar med det var innan lillkissen kom till oss. Inte varit ute efter det.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 552
Katthälsa I tisdags kom min katt, bondkatt 14 år som var ren innekatt till 11års ålder och nu är både inne och ute, in och haltade betydligt, men...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns...
2
Svar
25
· Visningar
3 052
Senast: dpmatte
·
Katthälsa Kan någon hjälpa och spekulera i vad som händer med katterna i detta hus. Jag har två katter, Nelson 8 årig hankatt, Winnie 8 årig hon...
Svar
6
· Visningar
2 810
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp