Bukefalos 28 år!

Pigalle

Trådstartare
Finns det några synska människor här på Buke?
Skulle behöva hjälp med att hitta en julduk.
Delikat problem men jag stör mig otroligt mycket på att jag inte hittar den. :banghead:
Tyvärr har den varit försvunnen ett antal år, sedan jag flyttade från min lägenhet till hus.
Duken är röd med gråa hästar och kandelabrar, den är designad efter (vad jag tror) Per Silfverhjelm och från 60-talet?
Den var i mycket fint skick och jag köpte den på en Tradera auktion.
Finns den eller försvann den i flytten?
Tänkbara ställen är på vinden ovanför sovrummet ( har kollat där dock )
På övervåningen i nån låda eller i liten garderob? Eller om den finns gömd nånstans i vedboden eller lilla garaget?
Anyone with a clue?:)
 
@Pigalle - det här är fel forum för dylika frågeställningar. Det är emellanåt ett trångsint forumet så jag skulle föreslå att du söker dig någon annan stans. O det är också större chans att människor med den kunskapen vågar sig fram (just för att forumet och dess medlemmar inte alltid är så trevliga....).
Må väl. :)
 
Jag med, det här forumet är verkligen öppet för olika idéer, att stöta och blöta mot verkligheten. Med ett öppet sinne prövar man de idéer som finns på likvärdigt sätt för att kvalificera dem.

Är man trångsynt accepterar man första bästa påhitt som sanning.
 
@Pigalle - det här är fel forum för dylika frågeställningar. Det är emellanåt ett trångsint forumet så jag skulle föreslå att du söker dig någon annan stans. O det är också större chans att människor med den kunskapen vågar sig fram (just för att forumet och dess medlemmar inte alltid är så trevliga....).
Må väl. :)

Jamen jösses ja, så trångsynt och otrevligt att ifrågasätta lurendrejeri och villfarelser...
 
Fanns det inte en tråd för just sådana här grejer för något/några år sen? :) vet inte om någon fick hjälp i och för sig men :p
 
Fanns det inte en tråd för just sådana här grejer för något/några år sen? :) vet inte om någon fick hjälp i och för sig men :p
"Sådana här grejer"...hahaha.
Gjorde det säkert, men knappast till någon nytta, förutom för de som tog chansen att spy ur sig allt de hade på hjärtat om "sådana här grejer" :D
 
Lägg en sax och nyklar i ett fönster läste jag senast idag tips om för att hitta/komma på var det saknade är. :) Det skadar ju inte att prova :up:
 
Hahaha...jag lärde mig den hårda vägen att skriver man om sånt på buke är det ungefär som att begå socialt självmord här :rofl:
Men du har pm... :angel:

Jag skriver ju inte så mycket på "riktiga" buke utan håller bara till i vad gör du trådarna :)
Där är det alltid trevlig stämning så vart väl van vid det. :heart
 
I min kristallkula ser jag att det var du som startade den, och det var i juli 2012.

Du hittade ditt förlorade silverhalsband i tråden, och inlägget du skrev då är nog väldigt typiskt för hur de som tror på synskt tänker:

Hittat halsbandet!!:)

Det låg inte i nån byrå men i en ficka. Hade lagt det i min beiga skinnjacka.
Tur det inte kommit bort iaf.
Hoppas ni andra hittar vad ni söker. Börja med era fickor ;)

Mimi hade lite rätt för hon frågade om något hundtandsmönstrat och jag har en handväska med ett liknande mönster intill jackan.


Man tänker alltså tills man kommer på en förklaring som stämmer med den synskas tips. :up:
 
"Sådana här grejer"...hahaha.
Gjorde det säkert, men knappast till någon nytta, förutom för de som tog chansen att spy ur sig allt de hade på hjärtat om "sådana här grejer" :D

Jaja, för olika mediala förmågor då :p
Jag återfick ett par sedan länge saknade nycklar tack vare en kvinna som säger sig vara medial. Jag hade kanske hittat dem ändå så småningom, men det sparade mig ytterligare några års letande :D
 
Annonsen! :up:
x9yJhlS.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp