syntet martingal

E

Eeyore

Oki detta låter lite halvsjukt men jag letar åt en kompis och hon vill verklingen ha en syntet martingal... jag har aldrig sett eller hört talas om att detta existerar även om jag eg tycker att det borde... finns det någon som äger en syntet martingal eller iaf vet vart man kan få tag på en

tpf
~Emma :bump:
 
http://www.bonanzawestern.com/
har i nylon.
Dom har det inte på deras hemsida men i katalogen som
jag fick från deras inköpare finns det flera olika nylon saker. Den på bilden var svart men det finns kanske i andra färger, med snabbknäppe till sadelgjorden.
Maila dom o hör vad den kostar.
 
På tidigt 80-tal köpte jag och min kompis varsin nylonmartingal.
Min är röd, hennes blå.
Min röda ligger någonstans i någon låda.
Men annars tycker jag du ska leta på olika nät affärer i England, där säljs dom fortfarande.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 348
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 384
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 936
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp