Syskonvagn!

MaRomer

Trådstartare
Så ska de inhandlas syskonvagn. Men... Finns det någon som har alla mina krav?? Den som kommer närmst är en BabyJogger City Elite Double.

Det som jag är ute efter är:

-Liten när den är ihopfälld.
-Stor komfort för barnen
-2 fasta hjul bak och 2 rörliga fram. Helst inte små hjul fram.
-Barnen i bredd
-lufthjul

Dessa passar toppen in på BJ. Men ett extra plus är vändbara sittdelar.
Vagnen ska passa lika bra i stan som på landet och leriga vägar!

BabyTravel och Careena har vi redan valt bort
 
Sv: Syskonvagn!

brio har det nya märket här i stan annars rek jag babyaffärerna i helsingborg spec den som (INTE) ligger vid väla utan längre in, de har många syskonvagnar att provköra... i holland såg vi många vagnar av märket mclarsen (inte mclaren) sök på dem, quinni har kanske något skoj oxå...
 
Sv: Syskonvagn!

Ja märket är 4me. Men de i stan tar inte hem syskon vagnen å jag vill provköra innan vi bestämmer oss. Quinny har jag inte sett att de har någe av intresse. MEn ska kolla! Var i Växjö i somras men får åka dit igen å kika!

hittar inget om mclarsen på google...
 
Sv: Syskonvagn!

du har ju hmmm...

twinair
urban jungle
emmaljunga har släppt en ny syskonvagn. med 4 stora hjul där framhjulen är rörliga
 
Sv: Syskonvagn!

emmaljunga importerar den
twin raptor spin heter den tror jag... :)

Är Herqules vagn. Men går inte hitta så mycket om den men sätet är vändbart å det gillar jag!
Tyvärr ej delbar suflett å det blir jobbigt med 2 barn;)
 
Senast ändrad:
Sv: Syskonvagn!

Är du gravid igen? Grattis, hade jag ingen aning om :) När är du beräknad?

Jag börjar också smått kolla på syskonvagn, så den här tråden ska följas!
Än är jag mest inne på Emmaljunga twin nitro, men har inte testkört än så det måste jag göra. Dock är det ju ingen brådska än för min del.
Viktigt för mig är främst att jag kan ha båda barnen mot mig, och att dom inte behöver vändas framåt direkt man byter till sittdel.
Sen att den känns smidig att köra såklart :)
 
Sv: Syskonvagn!

Är Herqules vagn. Men går inte hitta så mycket om den men sätet är vändbart å det gillar jag!
Tyvärr ej delbar suflett å det blir jobbigt med 2 barn;)

och jag kan säga en fördel med 1 suflett, vi har 2 sufletter på våran och E fäller konstant ner A suflett =midre kul med regnskydd på eller när solen lyser som värst...
 
Sv: Syskonvagn!

Easywalker har en syskonvagn som jag nog hade kikat lite extra på om jag fick ett barn till. Mkt lik urban jungle, men lite lägre pris. Själv sålt denna vagn och kvalitetmässigt så verkar den bra, fick iaf inga reklamationer på den som jag har lagt på minnet.
Det folk gillade bäst med den var bla. att det var separata suffletter (Uj har/hade en stor till båda barnen) och att den inte var så stor och klumpig och tog liten plats ihopfälld.
 
Sv: Syskonvagn!

Är du gravid igen? Grattis, hade jag ingen aning om :) När är du beräknad?

Jag börjar också smått kolla på syskonvagn, så den här tråden ska följas!
Än är jag mest inne på Emmaljunga twin nitro, men har inte testkört än så det måste jag göra. Dock är det ju ingen brådska än för min del.
Viktigt för mig är främst att jag kan ha båda barnen mot mig, och att dom inte behöver vändas framåt direkt man byter till sittdel.
Sen att den känns smidig att köra såklart :)

Jag är ju Emmaljunga frälst men Emmaljungas är tyvärr ganska tunga och stora när det gäller syskonvagnarna:/ Japp det blir ett syskon i maj om vi räknat rätt;)
 
Sv: Syskonvagn!

Easywalker har en syskonvagn som jag nog hade kikat lite extra på om jag fick ett barn till. Mkt lik urban jungle, men lite lägre pris. Själv sålt denna vagn och kvalitetmässigt så verkar den bra, fick iaf inga reklamationer på den som jag har lagt på minnet.
Det folk gillade bäst med den var bla. att det var separata suffletter (Uj har/hade en stor till båda barnen) och att den inte var så stor och klumpig och tog liten plats ihopfälld.

Verkar vara en bra vagn med samma lösning på ihopfällningen som BJ. Går det vända sittdelen? Läste inget om detta.

Vart finns de att provköra? Verkar ligga något under Bj i pris.
 
Sv: Syskonvagn!

Tyvärr går det ej att vända sittdelen... Vet inte riktigt vart du bor, men man kan kolla återförsäljare på easywalkers hemsida :idea: Jag vet bara åf i stockholm.
 
Sv: Syskonvagn!

Tyvärr går det ej att vända sittdelen... Vet inte riktigt vart du bor, men man kan kolla återförsäljare på easywalkers hemsida :idea: Jag vet bara åf i stockholm.

Såg det fanns 7 mil från mig så blir nog att testa;) Inte så många finesser som BJ men ska absolut kika på denna!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 085
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vi väntar en lillebror i juli till Ludvig (snart 6) o Amanda ( snart 2.5), och den här gången funderar jag starkt på syskonvagn. När À...
Svar
17
· Visningar
2 349
Senast: Brandgul
·
Småbarn Vår son är 2 år, och 91 cm lång och väger 14 kg, idag har vi en gammal Emmaljunga som används som dagisvagn/sovvagn hemma och sedan en...
2
Svar
22
· Visningar
8 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp