Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag gillar inte blommigt tyg ... och ar inte fortjust gront :cautious: men skulle verkligen vilja ha en klanning i det tyget. 🤷‍♀️ Och jag har ingen anining om vad som hant med mig.:p
Jag har varit väldigt anti allt som har mönster, men något har hänt sen jag började sy själv och upptäckte vilka fantastiska tyger det finns! 😍

Det är något med den där gröna nyansen jag gillar. Jag har sällan grönt och ffa inga skrikiga gröna. Den här är så mild och behaglig på något sätt. 😊
 
Jag har varit väldigt anti allt som har mönster, men något har hänt sen jag började sy själv och upptäckte vilka fantastiska tyger det finns! 😍

Det är något med den där gröna nyansen jag gillar. Jag har sällan grönt och ffa inga skrikiga gröna. Den här är så mild och behaglig på något sätt. 😊
Var har du köpt tyget? Tycker också det var helt underbart!
 
På Stockholmsmässan. Tror att det var Tyglycka? 🤔

Edit: jo det var det. De verkar ha kvar lite på sin hemsida. Iaf i klippta bitar.
Tack! Det är superlängesen jag kollade hos dom av någon anledning! Jag fönstershoppar ju tyg flera gånger i veckan men helt glömt av dom 😂
 
Tack! Det är superlängesen jag kollade hos dom av någon anledning! Jag fönstershoppar ju tyg flera gånger i veckan men helt glömt av dom 😂
Jag brukar också glömma bort vissa återförsäljare när jag fönstershoppar. Och jag tror inte att jag hade köpt det där om jag bara sett det på nätet, men blev helt kär när jag sprang på det på mässan. 😍
Ibland måste man klappa på tyget innan man vet att det är rätt. 😁
 
Jag brukar också glömma bort vissa återförsäljare när jag fönstershoppar. Och jag tror inte att jag hade köpt det där om jag bara sett det på nätet, men blev helt kär när jag sprang på det på mässan. 😍
Ibland måste man klappa på tyget innan man vet att det är rätt. 😁
Ja så är det ju helt klart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
746
Senast: Rosett
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 891
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
708
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp