T-shirt med tryck

TygerTyger

Trådstartare
Har ni några favoriter? Skämt, motton/visdomsord, identitetsmarkörer ... Dela gärna bild och/eller berätta varför ni gillar just de exempel som ni gör!

Personligen älskar jag t-shirts och andra överkroppsplagg med tryck. Vet inte varför exakt men det känns ganska lagom - mitt emellan tatuering och att lägga upp en bild på sociala medier kanske? :D Nu under semestern tänkte jag äntligen ta tag i att beställa några med egen design. Ska så klart inte sno någon annans idé/design rakt av utan letar bara efter allmän inspiration till att sen komma på något eget.

Är det någon som har tips på nätbutik som gör egendesignade tryck på ett riktigt bra/hållbart sätt så tar jag supergärna emot sådana tips också! Har en tendens att använda och därmed tvätta varje plagg tills det i princip faller isär, så det vore ju trevligt om isärfallande av både plagg och tryck kan dröja så länge som möjligt.
 
Den här beställde jag nyss. Tänkte främst ha den på fritiden men den skulle passa ganska bra vissa dagar på projektledarjobbet också.
Tyson.jpg
 
Jag har ingen bild på den just nu, men min bästa vän gav mig en gång en t-shirt med texten "God only lets things grow until they're perfect. Some of us just didn't take as long as others." Det är lite extra roligt eftersom hon är 1,86 lång medan jag är 1,60. Jag är inte tillräckligt mallig för att ha den på mig till vardags, men jag brukar använda den i stallet och som träningströja ibland :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Färgtråd III
  • Födda -21
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp