T-shirt med tryck

Designat, skurit ut och pressat själv 😁. Har maskiner och material hemma, så det enda jag köper till är t-shirts (eftersom det helt enkelt inte är värt tiden att sy dom själv 😅)
Häftigt!! Säljer du också eller är det bara för dig själv?
 
7CC18055-9F2F-477E-8F22-4C99372B2C53.jpeg

Det här är min favorit 👌
 
Jag vill ha någon med The Walking Dead på, men de jag ser är ju fulla av zoombisar och tycker inte att det passar sig på jobbet.... annars hade jag gärna haft personerna på tröja, Badass Daryl och Michonne osv .

Hade en gång i tiden en tröja med Mathew Gra gubler på (han är ju så sööööööööt), när han var yngre, älskade den och den blev tyvärr utsliten fort.

Har sett tröjor med olika siberian husky tryck. Finns många olika som säger massor om deras temperament och tankar om att följa uppmaningar. Gillar denna tex:

siberian-husky-guide-to-training-sit-down-fetch-stay-shirt-shirt.jpg
 
Har ni några favoriter? Skämt, motton/visdomsord, identitetsmarkörer ... Dela gärna bild och/eller berätta varför ni gillar just de exempel som ni gör!

Personligen älskar jag t-shirts och andra överkroppsplagg med tryck. Vet inte varför exakt men det känns ganska lagom - mitt emellan tatuering och att lägga upp en bild på sociala medier kanske? :D Nu under semestern tänkte jag äntligen ta tag i att beställa några med egen design. Ska så klart inte sno någon annans idé/design rakt av utan letar bara efter allmän inspiration till att sen komma på något eget.

Är det någon som har tips på nätbutik som gör egendesignade tryck på ett riktigt bra/hållbart sätt så tar jag supergärna emot sådana tips också! Har en tendens att använda och därmed tvätta varje plagg tills det i princip faller isär, så det vore ju trevligt om isärfallande av både plagg och tryck kan dröja så länge som möjligt.
Åh jag älskar såna t-shirts! Har i princip bara sånt. Jag har både gjort egna via spreadshirt och sedan andra privatpersoners designer/teckningar på redbubble. Redbubble har så många! Som man kan beställa att ha på nästan vadsomhelst, tavlor, kläder etc etc.
 
20190619_193349.jpg

Också redbubble. Tyvärr var materialet på just denna t-shirt inte riktigt vanlig bomull och storleken en smula felaktig (Plus har gått upp i vikt :o) så just dessa har inte nyttjats så mycket. Men jag älskar motivet. Och andra kläder från redbubble i bomull etc är väl använda :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp