T-shirts utan tryck

Wille

Trådstartare
Jag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts utan tryck. Så var handlar man t-shirts utan tryck?
 
Kappahl har baströjor (inkl T-shirts) som är enfärgade och utan tryck. Jag har några och tycker att de är bekväma och håller vettig kvalité.
 
Jag köper från Kapp ahl, deras basic-tröjor. De från HM är korta och sladdriga i jämförelse. Jag gillar när de åtminstone går ner lite över byxkanten och inte tappar formen efter två tvättar. Har samma storlek i tröjorna från Kapp Ahl som i alla mina andra kläder så inga konstigheter där heller.
 
Gå in på tex newbody.se och beställ därifrån. De har alltid baskläder utan tryck. Tycker de håller bra kvalitet och är sköna att bära.


Man kan välja en förening i deras lista man vill stödja, vilken som helst som har försäljning på gång just nu. göra en beställning och få det till sitt utlämningsställe utan att gå via kontaktpersoner på föreningen varken för leverans eller beställning. Så har jag gjort iallafall.
 
Gå in på tex newbody.se och beställ därifrån. De har alltid baskläder utan tryck. Tycker de håller bra kvalitet och är sköna att bära.


Man kan välja en förening i deras lista man vill stödja, vilken som helst som har försäljning på gång just nu. göra en beställning och få det till sitt utlämningsställe utan att gå via kontaktpersoner på föreningen varken för leverans eller beställning. Så har jag gjort iallafall.
Oj, det visste jag inte. Vad bra :up: !! Jag har alltid gillat deras strumpor och underkläder, men varit tvungen att vänta tills jag har stött på någon som har sålt.... :)
 
Gå in på tex newbody.se och beställ därifrån. De har alltid baskläder utan tryck. Tycker de håller bra kvalitet och är sköna att bära.


Man kan välja en förening i deras lista man vill stödja, vilken som helst som har försäljning på gång just nu. göra en beställning och få det till sitt utlämningsställe utan att gå via kontaktpersoner på föreningen varken för leverans eller beställning. Så har jag gjort iallafall.
Jag tycker också att newbodys t-shirts är bra och sköna, men de är extremt små i storlekarna, så jag vet inte vilken storlek jag ska ha. Jag har ju liksom gått upp i vikt och är rätt less på kläder som sitter som korvskinn på kroppen.
 
Jag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts utan tryck. Så var handlar man t-shirts utan tryck?
Jag köper från HM, Monki, Lindex och Weekday. Online alltså, det brukar vara gratis frakt och gratis retur och med klarna så behöver du inte heller ligga ute med pengar tills du vet vad du vill behålla och inte.
Brukar beställa ett gäng och i olika storlekar för att se vad jag gillar bäst och sedan skicka tillbaka.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag vill köpa lite nya t-shirtar typ randiga, och off shoulder. Vart hittar jag det? Tycker att många butiker har så konstiga motiv på...
Svar
1
· Visningar
342
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 470
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 783
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp