T3 bredband

Kibani

Trådstartare
Någon som vet något om detta bolag? Verkar vara bra i pris iallafall. Rolig reklam har de också så det var nära att jag valde dem bara för det :rofl:

Är dax att flytta för mig så jag behöver skaffa ett bra abonnemang så jag kan surfa och spela så mycket som jag vill utan att bli ruinerad ;) Är van vid Telia annars men de levererar tydligen inte dit jag flyttar.
 
Någon som vet något om detta bolag? Verkar vara bra i pris iallafall. Rolig reklam har de också så det var nära att jag valde dem bara för det :rofl:

Är dax att flytta för mig så jag behöver skaffa ett bra abonnemang så jag kan surfa och spela så mycket som jag vill utan att bli ruinerad ;) Är van vid Telia annars men de levererar tydligen inte dit jag flyttar.

Jag har dem, men måste ha missat reklamen :confused: Kan varken säga bu eller bä, de är väl som de flesta andra. Har alltid fått snabb och bra hjälp av dem när jag behövt. Kan dock tipsa om att betala via autogiro. Pappersfakturorna kostar onödigt mycket och de kör inte med efakturor.
Vad gäller pris kan jag inte säga så mycket då min hv har ett avtal med dem som gör det är ohemult mycket dyrare för mig och mina grannar än övriga som inte måste dras med det där avtalet :turd::rage: Så... För övriga kunder verkar de erbjuda bra priser
 
Så jobbigt med hyresvärden D: Skönt att höra att de har bra service iallafall. Men som du säger kostar ju fakturorna löjligt mkt så autogiro kommer det få bli om det blir dem

Här är reklamen ;)
http://www.t3.se/vart-reklamkoncept
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: _Taggis_
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 813
Senast: lundsbo
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 752
Senast: Myrten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 183
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp