Ta bort en person på msn

Guldaskig

Trådstartare
Om man tar bort en person på msn utan att blocka den, så ser den fortfarande när man själv är inne va? När man sedan lägger till personen igen, kommer det att komma en förfrågan hos den personen eller är allt som vanligt?

:p
 
Sv: Ta bort en person på msn

Jag är ganska säker på att personen får en ny förfrågan när man lägger till honom *host* igen. Och jo, de ser fortfarande när du är inne.

Kanske kan skapa en egen grupp för just den kontakten (med ett gruppnamn som t ex börjar på Ö, så att den hamnar längst ned) och sen förminska MSN-fönstret så att Ö-gruppen inte syns? :angel:
 
Sv: Ta bort en person på msn

Jag förstår inte varför du hostar? :angel:

Jag har iaf kommit fram till att det är blä när han loggar in så jag tänkte ta bort honom utan att blocka honom så att han fortfarande tror att jag inte bryr mig om honom :angel: Om nu inte han har tagit bort mig men det tror jag inte :angel: Hahaha :rofl:

Jag skulle kunna ha en grupp enbart för honom men jag har redan alla indelade i grupper så han skulle synas ändå...

Skit samma egentligen om han får en ny förfrågan.. eller?
 
Sv: Ta bort en person på msn

Ah, jag förstår. Och jo, egentligen är det kanske till och med bra om han ser att du inte lägger till honom igen förrän strax innan han kommer hem? Så förstår han att du har haft annat för dig så länge. :p
 
Sv: Ta bort en person på msn

Du högerklickar och tar bort kontakten. Vill du lägga till honom igen så lägger du till honom. Har han dig kvar på sin lista då, så ser han inte att du lägger till honom. Har han däremot tagit bort dig så ser han ju såklart att du lägger till honom igen :)
Vill du se om han fortfarande har kvar dig på sin lista så går du in på Verktyg/Alternativ/Sekretess och sedan [Visa]. Då ser du vilka som har dig på sin lista!
 
Sv: Ta bort en person på msn

OMG! Detdär var ju hemskt bra! Hade jag inte en aning om att det fanns :banana: Tack så hemskt mycket :bow:

Fakeblond: Ja precis... och nu är det ju så att det tydligen inte syns om det inte är så att han också har tagit bort mig. Och enligt listan som visade vilka som hade mig på sin lista så har han fortfarande kvar mig :cool:
 
Sv: Ta bort en person på msn

Du högerklickar och tar bort kontakten. Vill du lägga till honom igen så lägger du till honom. Har han dig kvar på sin lista då, så ser han inte att du lägger till honom. Har han däremot tagit bort dig så ser han ju såklart att du lägger till honom igen :)
Vill du se om han fortfarande har kvar dig på sin lista så går du in på Verktyg/Alternativ/Sekretess och sedan [Visa]. Då ser du vilka som har dig på sin lista!

Tackar, då har jag lärt mig något nytt! :)
 
Sv: Ta bort en person på msn

Du högerklickar och tar bort kontakten. Vill du lägga till honom igen så lägger du till honom. Har han dig kvar på sin lista då, så ser han inte att du lägger till honom. Har han däremot tagit bort dig så ser han ju såklart att du lägger till honom igen :)
Vill du se om han fortfarande har kvar dig på sin lista så går du in på Verktyg/Alternativ/Sekretess och sedan [Visa]. Då ser du vilka som har dig på sin lista!

smart!! men syns d om personen blockat en oxå??
 
Sv: Ta bort en person på msn

Den personen kan fortfarande se om du är online, bara att du inte ser honom! :D

Men jag har för mig att det inte blir någon "ny" förfrågning efter? :crazy:
 
Sv: Ta bort en person på msn

Nej står det blockerad på det stället jag skrev så betyder det att personen i fråga har dig som blockad, jag har nämligen folk på den listan som har blockad som eftertext och de är inte jag som har de blockade utan det är de som har mig som blockade... andra listan är de nämligen inte blockerade (den som är uppe automatiskt)
 
Sv: Ta bort en person på msn

Du högerklickar och tar bort kontakten. Vill du lägga till honom igen så lägger du till honom. Har han dig kvar på sin lista då, så ser han inte att du lägger till honom. Har han däremot tagit bort dig så ser han ju såklart att du lägger till honom igen :)
Vill du se om han fortfarande har kvar dig på sin lista så går du in på Verktyg/Alternativ/Sekretess och sedan [Visa]. Då ser du vilka som har dig på sin lista!

Vad smart. Det måste jag ta och kolla på.//bonny.
 
Sv: Ta bort en person på msn

Va? Jaha nu lärde jag mig något nytt.
Så personen man tar bort märker aldrig av det öht? Och kan ändå se om man är inne?
Vad är det då för mening med att ta bort?
 
Sv: Ta bort en person på msn

Nej står det blockerad på det stället jag skrev så betyder det att personen i fråga har dig som blockad, jag har nämligen folk på den listan som har blockad som eftertext och de är inte jag som har de blockade utan det är de som har mig som blockade... andra listan är de nämligen inte blockerade (den som är uppe automatiskt)
Okej, men då måste du ha nå special edition MSN för både på min och flera andras MSNar så står det vilka jag har blockat. Varför skulle dom lixom ha kvar dig på sin lista om dom blockat dig?

Skulle det nu vara så - vilket lustigt sammanträffande att alla jag blockat har blockat mig också ;)
Namnlst-1-2.jpg
 
Sv: Ta bort en person på msn

Va? Jaha nu lärde jag mig något nytt.
Så personen man tar bort märker aldrig av det öht? Och kan ändå se om man är inne?
Vad är det då för mening med att ta bort?

Märker gör de ju, blockar du och tar bort en person är du ju alltid offline i deras lista.
Har du ofta varit online ofta innan och inte nu, så kanske de kommer på efter ett tag att du tagit bort de? ;)
 
Sv: Ta bort en person på msn

Men tar man bort någon från sin lista, så ser dom ju ändå om man är online om dom har kvar en på sin lista. Blockar man någon däremot så är man ju alltid offline på deras lista.
 

Liknande trådar

Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 878
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 829
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 168
Senast: Masqueradee
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp