Ta bort hemside-adress

Panamera

Trådstartare
Hej!
Hur tar man tar en hemsideadress som man har sökt på, och som sedan finns kvar där man skriver in adresser hela tiden?

Tacksam för svar snabbt!




Diana
 
Sv: Ta bort hemside-adress

Gå in i verktyg uppe i menyn och klicka på på Internet-alternativ, gå in i fliken allmänt där finns en knapp som heter rensa tidigare och den är det.

Hoppas du fattade:angel:
 
Sv: Ta bort hemside-adress

Så man kan inte bara rensa en adress utan allt ryker samtidigt?
Det är träligt isåfall, en del adresser vill man ha kvar, andra vill man slippa.
 
Sv: Ta bort hemside-adress

Vilka är det man vill slippa? :D

I Firefox kan du föra muspekaren över adressen i rullgardinen och sedan trycka Delete. Då försvinner endast den specifika adressen :)
 
Sv: Ta bort hemside-adress

Massor av länkar till bukefalos t.ex. :) I mitt adress-fält finns adresser till alla sidor jag besökt på buke, det skulle gott räcka med enbart en adress.
 
Sv: Ta bort hemside-adress

Men då kommer du ju få sitta och plocka bort adresser mest hela tiden :)
Vet inte om det finns något filter för att rensa bort sådant. Förstår inte riktigt syftet med ett sådant heller, tror jag :)
 

Liknande trådar

Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
688
Kropp & Själ Hej alla kloka och erfarna! Jag undrar hur sent i livet astma kan ”växa bort”. Jag är nu 15 år och har haft astma nästan hela livet...
Svar
3
· Visningar
354
Senast: Gnist
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 719
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp