Ta bort meddelandeförfrågningar utan att öppna dem?

Nu killgissar jag, men kan det kanske vara så att användaren redan tagits bort av facebook och att du därför inte kan blocka. (Har ingen som helst koll på facebook)
Ja, precis så! Jag får d a g l i g e n minst 3-4 följarförfrågningar på min instagram från porrtroll, alltså konton som i sina profiler länkar vidare till sex/porrchatt/streams eller liknande, om jag öppnar i samma stund jag får förfrågan finns kontot kvar som vill följa så att jag kan blocka, men väntar jag en stund är förfrågningarna borta. Jag tror att de här kontona i främsta fall är botar som dammsuger instagram/facebook och strösslar följarförfrågningar och dm's som instagram/facebook ligger steget/stunden efter och tar bort med automatik.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 049
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 757
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp